Kauppa vaatii sisäänkirjautumisen. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai mikäli sinulla ei ole tunnuksia, voit hakea tunnuksia täyttämällä rekisteröitymislomakkeen.

Kirjaudu sisään

Tervetuloa Tujoman jälleenmyyjille tarkoitetuille sivuille. Nämä sivut on tarkoitettu lemmikkialan ammattilaisille ja jälleenmyyjillemme. Kirjautumalla jälleenmyyjäkauppaamme, näet kaikki tuotteemme, omat tilauksesi ja kampanjat/uutiset. Mikäli sinulla tulee sisäänkirjautumisongelmia, niin ota yhteyttä Tujoman toimistoon: tujoma@tujoma.fi tai 03-6742020

-

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot
Myynti- ja toimitusehdot liikkeisiin
Päivitetty 24.11.2023
1. Sovellettavuus
Nämä yleiset myynti- ja toimitusehdot koskevat kaikkia toimituksia siitä erikseen mainitsematta. Tilaaminen edellyttää, että nämä ehdot on hyväksytty.

Nämä toimitusehdot ja hinnasto ovat voimassa pysyvään toimipisteeseen (liike).
Muihin toimituksiin pyydä kustannusarvio asiakaspalvelustamme.

2. Hinnat ja hyvitykset
Kaikki nähtävissä olevat hinnat ovat alv 0% ja ovat voimassa vain sen hetkistä tilausta tehdessä. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ilman eri ilmoitusta. Tarjous- ja kampanjatuotteiden hinnat ovat voimassa vain kampanjan ajan tai niin kauan kuin tavaraa riittää, ellei toisin mainita. Kirjalliset tarjoukset ja sopimukset ovat voimassa annetun sitoumuksen mukaisesti. Rahti ja muut vastaavat kulut lisätään tilaukseen aina mikäli rahtivapausrajat eivät täyty.

Ei päällekkäisiä alennuksia. Mahdolliset suuremmat alennukset korvaavat pienemmät alennukset. Laskulla annettuja alennuksia ja Bonuscard-alennuksia ei myönnetä päällekkäin, mahdollinen erotus korvataan jälleenmyyjälle.

Bonuscard-hyvitykset hyvitetään jälleenmyyjälle Bonuscardilta saatavien raporttien mukaan tilausten yhteydessä 2kk välein tai tarvittaessa. Minimissään hyvitämme 100 €, mikä on Bonuscardin raportointijärjestelmän minimisumma. Mikäli alennukset eivät ylitä 100 € raportin muodostuessa, ne nousevat automaattisesti seuraavalle muodostuvalle raportille jossa 100 € yhteissumma hyvitetään. Alennukset annetaan alvittomasta tukkuhinnasta.

POIKKEUS: Bonuscardin henkilökunta-alennukset annetaan suositusohjehinnasta.

Täältä voit lukea tarkemmin Bonuscardin hyvityksistä ja käytöstä.

Ilmaiseksi annetut tuotteet korvataan vastaavalla tuotteella seuraavassa tilauksessa (kuten näyttelypalkinnot ja Match Show -kupongit). Alennuksella annettujen tuotteiden alennus korvataan hyvitysrivinä seuraavalla laskulla.

3. Toimitukset
Tilaukset Tujoman asiakassivuilta (http://asiakassivut.tujoma.fi/…) käsitellään heti ja toimitetaan sen hetkisen varastotilanteen mukaan mahdollisimman pian. Normaalitoimitusaika on 1-4 vuorokautta. Jälkitoimituksia emme lähetä.

Suosittelemme käyttämää tilauksissa asiakassivujamme:(http://asiakassivut.tujoma.fi/…)
jolloin pystymme tarjoamaan teille parhaan ja nopeimman palvelun.
Asiakassivuilta löytyvät myös: uutuudet, tarjoukset, kampanjat ja Oma tili–tilauksien seurantajärjestelmä.

Muualta kuin Tujoman asiakassivujen kautta tehdyt tilaukset käsitellään Tujoman asiakassivuilta tulleiden tilausten jälkeen. Asiakassivujen ulkopuolisista tilauksista lähetään tilausvahvistus, joka täytyy hyväksyä ennen kuin tuotteiden kerääminen alkaa.

Kuljetukset tulee tarkistaa VÄLITÖMÄSTI tavaran saapuessa, mahdollisten kuljetusvaurioiden vuoksi.

4. Maksuehdot
Uusien asiakkaiden toimitukset toimitetaan aina ennakkomaksulla. Eräpäivän jälkeen maksetuista laskuista veloitamme viivästyskorkoa 16%. Maksuhuomautuksista veloitamme 12 euroa (alv 0%). Emme toimita uusia tilauksia, ennen kuin edelliset erääntyneet laskut on maksettu.

Laskutusasiakkaaksi pääsy katsotaan asiakaskohtaisesti _ (tekijöitä: tilauksien säännöllisyys, tilauksen maksaminen, arvo, luottotiedot ja asiakkuuden kesto)._

Laskutusasiakas siirtyy automaattisesti käteisasiakkaaksi, mikäli laskujen maksuissa on toistuvasti viivästyksiä tai laskut ovat siirtyneet perintään.

Laskutusasiakkuus sopimuksen mukaan (Normaalit maksuehtomme 1pv, 7pv tai 14 pv netto).

5. Omistusoikeus
Tuotteiden omistusoikeus säilyy Tujoma/Pekan Akvaario Oy:llä kunnes koko kauppahinta on maksettu.

6. Reklamaatiot
Asiakas on velvollinen tarkastamaan tuotteet niiden saapuessa. Mikäli tuotteissa havaitaan vikaa tai vahinkoja, pitää asiakkaan viipymättä, mutta viimeistään 5 päivän kuluttua tuotteiden saapumisesta, ilmoittaa asiasta Tujomalle. Asiakas on velvollinen tarkistamaan tuotteet, vaikka niitä ei käytettäisi välittömästi tai ne olisi paketoitu varastoitavaksi. Jos reklamaatiota ei tehdä 5 päivän sisällä, katsotaan toimitus hyväksytyksi. Virhevastuu ei kata tuotteen väärästä käytöstä tai ohjeiden laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja. Reklamaation piiriin lasketaan myös keräysvirheet, ne otetaan takaisin vain jos ne ovat alkuperäispaketissa ja vahingoittumattomia. Emme vastaanota palautuksena tuotteita johon on kiinnitetty hintatarroja tai ne on muulla tavalla merkitty. Kuljetusvahingot tulee ilmoittaa välittömästi kuorman saapumisen jälkeen.

Kuljetusvaurioista on ilmoitettava kuljettajalle, sekä kirjattava ne rahtikirjaan kuljettajan allekirjoituksen kera. Ilmoita havaituista vaurioista Tujomalle sähköpostilla osoitteeseen tujoma@tujoma.fi.

7. Lisäpalvelut
Rahdintoimittajan lisämaksut toimitukseen liittyville lisäpalveluille.

–Puhelulisä 5,5€ alv 0% (Mikäli kuljettaja joutuu asioimaan vastaanottajan kanssa puhelimitse.)
-Toimitus yksityishenkilöille 22€ alv 0%
-Toimitus liikehuoneistoon tai kerrokseen 21€ alv 0% (Emme vastaa toimitilojen mahdollisista sisäisistä siirroista. Tavarat toimitetaan lastausalueelle. Esim. ostoskeskukset)
-Toimitus sovittuna kellonaikana 25€ alv 0% (Kuljetus joutuu poikkeamaan normaalilta reitiltä)
-Uusintakäynti 8€ alv 0% (Ensimmäisellä kerralla kuorman luovutus ei onnistunut)
-Miehittämätön kohde 8€ alv 0% (Vastaanottaja ei paikalla)

8. Vastuu
Tujoma/Pekan Akvaario Oy:n tulee korjata havaittu virhe kohtuullisessa ajassa. Tujoma / Pekan Akvaario Oy ei ole vastuussa tulonmenetyksistä, jotka johtuvat myydyistä tuotteista.
© 2018 Pekan Akvaario Oy / Tujoma

8.1. Vastaanottajan vastuu:
Tämä koskee yritysten välisen rahdin Suomen lainsäädäntöä: tiekuljetussopimuslakia.
Tämä laki on aina ollut voimassa ja vastaanottajan vastuuseen ei ole tullut muutoksia.

Kun kuljettaja tuo sinulle lähetyksen, tee vastaanottotarkastus.

Onko lähetys on tullut oikeaan paikkaan ja onko sinulla oikeus ottaa se vastaan?
Onko lähetyksen kolliluku sama kuin rahtikirjassa?
Onko lähetys ulkoisesti ehjä?
Älä allekirjoita, ellet ole ylläolevia toimen piteitä käynyt läpi
https://www.dbschenker.com/fi-fi/tuotteet/operatiivisia-ohjeita/ohjeita

Tarkempi Tujoman info löytyy tästä linkistä:
Tavaran Vastaanottaminen ja Tiekuljetussopimuslaki

Monilla vastaanottajan vastuuasiat ovatkin kunnossa, mutta käykää tämä silti läpi esimerkiksi uusien työntekijöiden tai kesäapulaisten kanssa.

Rahtivapaudet:
Astuvat voimaan 19.4.2022

Kasvaneiden kustannusten vuoksi, jouduimme tarkistelemaan toimitusehtojamme

Pientavara ja koirien ruoat
400€ alv 0%
Ilman rahtivapautta:
pientavarassa rahtikulu 26€ alv 0%
säkkitavaraa rahtikulu 36€ alv 0%

Hiekat, kuivikkeet, isot häkit ja pedit
590€ alv 0%
Ilman rahtivapautta, rahti 45€ alv 0%

Minimitilaus 190 € (alv 0%) toimitettaviin tilauksiin. Noutorajaa ei ole.
Pienkäsittelylisä** 8 € (alv 0%) alle 300 euron (alv 0%) tilauksiin.

** Pienkäsittelylisä sisältää: laskutukset, tilauksenkäsittelyn ja muita kiinteitä kuluja, mutta ei enää lavoja.

Lavamaksut:
Lavamaksut lisätään automaattisesti kaikkiin tilauksiin.
EURO & FIN (myös brittilavat) 4,50€ alv 0%
Teholava 2,50€ alv 0%

Tujoma lunastaa takaisin toimitetut lavat hyväkuntoisina takaisin (paikan päälle toimitetut siis).

Pyydä seuraavat dokumentit toimistoltamme tai voit lukea ne nettikauppamme “Tietoa meistä —> Toimitusehdot”
Tietosuoja GDPR – Pekan Akvaario Oy / Tujoma
Tietosuoja GDPR – Arion kasvattajakerho T

Tilinumeromme on
FI9241080010526427
ITELFIHH

Pekan Akvaario Oy
y-tunnus: 0785698-7

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita